Brand Image

Jaký je příběh vaší značky?

Jaký je váš příslib? Proč by ve vás měli klienti věřit?

Na tyto otázky byste si měli odpovědět, pokud máte svoji firmu nebo právě budujete novou, protože vaše publikum se dozajista bude na tyto otázky ptát. Značka je spojení všech elementů, kterými se vaše firma prezentuje a tím vytváří dojem na vaše potenciální klienty. Aniž by si to uvědomovali, vaši možní zákaznici cítí, že vaše značka je pro ně správnou nebo naopak nesprávnou volbou. My vám můžeme pomoci utvořit jejich dojem ve váš prospěch.

V Evocreative věříme, že značka je ústředním prvkem každé společnosti. Bez silné značky nebudou mít vaše reklamní snahy tak intenzivní dopad a také by mohly úplně selhat.

Branding vám nabízí nejen možnost vytvořit vámi požadovaný dojem na vaše publikum, ale také vám umožňuje výrazně se odlišit od vašich přímých a nepřímých konkurentů. Pamatujte, že my, jako spotřebitelé, jsme neustále bombardováni informacemi o tisících značek. Jak bude vaše firma vyčnívat z davu?
My jsme si všech těchto faktů vědomi, a proto věnujeme speciální pozornost vytváření značky. Zjistíme vše o vašem podnikáni. Co děláte? Proč děláte to, co děláte? Všechny získané poznatky shromáždíme a prezentujeme vašemu publiku takovým způsobem, aby si vás zapamatovalo a bylo schopno vás rozpoznat od vaší konkurence na trhu.

Ingredience úspěšné značky

Slova

Váš slogan, motto, obsah webové stránky nebo brožury, obsah na vašich sociálních sítích, způsob jakým zaměstnanci mluví o vaší firmě. Všechny tyto aspekty jsou nesmírně důležité, protože s sebou nesou zprávu. Tato zpráva by měla být srozumitelná a konzistentní. Podobně jako dirigent vám pomáháme zorganizovat přípravy, najit místo a adresáty pro vaši zprávu, a poté ji i doručit.

Obrazový materiál

Obrazový materiál zahrnuje vaše logo, barvy, grafika, fonty. Všechny tyto prvky utváří jednotnou představu o vaší značce v myslích zákazníků. Podobně jako vaše zpráva, i obrazové materiály musí být konzistentní ve všech vašich materiálech a ve všech prostorech vaší společnosti. Naším úkolem je vytvořit silný a lehce rozpoznatelný koncept, aby vás vaši diváci rychle, spolehlivě a bez potíží rozeznali od konkurence.

Výsledek

Tyto dvě ingredience dohromady vytváří určitý dojem. Tento dojem je to, co pomáhá vašim klientům definovat vaší značku a často je také důvodem proč lidé upřednostní vaši firmu před stovkami tisíc ostatních alternativ.

Služby které nabízíme

Získání informací o značce

Začneme pokládáním otázek, protože chceme slyšet vše, co můžete o své značce říci. Důvod, proč děláte to, co děláte a váš příslib zákazníkům.

 

V další fázi analyzujeme aktuální podmínky na trhu a vaši přímou i nepřímou konkurenci. Poté se podíváme na vaše zákazníky – zjistíme, co se jim líbí a co naopak nelíbí v závislosti na tom, jaké mají očekávání o vašem produktu nebo službě.

Strategie

V této fázi navrhneme, co si myslíme, že je nejlepší pro vaši značku na základě získaných informací. Soustředíme se na stanovení pozice značky na trhu a v myslích veřejnosti. Určíme charakter vaší zprávy a obrazových materiálů tak, aby pomohli vytvořit speciální místo a hodnotu v myslích zákazníků vaší cílové skupiny.

 

Stanovíme rovněž detaily značky (jméno, logo, barvy, atd.), určíme její jedinečnost, podobnost s konkurenčními značkami a najdeme důvody proč koupit a používat právě vaší specifickou značku. Na konci této fáze byste měli vědět:

 

  • Kdo je vaše značka?
  • Proč na vaší značce záleží?
  • Proč je vaše značka odlišná?
  • Proč by publikum mělo věřit vaší značce?

Realizace

V rámci této fáze aplikujeme vše, co jsme v předchozích fázích zjistili. Orientujeme se podle nových poznatků k vytvoření působivých materiálů, které budou propagovat vaši značku.

 

K výsledným produktům patří jak kancelářské a reklamní tištěné materiály, tak online digitální komponenty. Naším cílem je představit vašemu publiku sjednocený a zapamatovatelný obraz, který srozumitelně vypráví příběh vaší značky.

Líbí se Vám co vidíte?
Kontaktujte nás úvodní konzultace zdarma

Website Maintenance

We are currently processing to some maintenance on the website for few of hours. Therefore, it's possible that some functionalities do not work properly.