Případové Studie

Return to all case studies

Total / Bitumen Academy

Brand Image

Total je přední olejářskou společností, jež se zabývá také petrochemickou výrobou či distribucí pohonných hmot a maziv. Společnost Total má pobočky ve více než 130 zemích světa. V České republice je značka viditelná především v souvislosti s automobilovými oleji, a také na motoristických akcích jako Formule 1, motoGP nebo Rally Dakar. Naším úkolem bylo vytvořit identitu pro nový projekt společnosti Total, Bitumen Academy. Vzdělávací kurzy Bitumen Academy jsou zaměřené na rozšíření znalostí v oblasti asfaltových pojiv, směsí a poruch vozovek.

Z úvodního dotazníku jsme od klienta obdrželi všechny nezbytné informace. Klient neměl žádné preference barev či symboly, které by se spojovaly se značkou. Hlavním požadavkem bylo pouze vytvořit logo tak, aby zahrnovalo i název akademie. Stylem měla prezentace působit mužsky a moderně. Uživatel by měl nové logo Bitumen Academy vnímat jako inovativní, profesionální a vážné.

Klientovi jsme představili několik návrhů nového loga a v dalších kolech oprav jsme rozvinuli vybraný koncept, jež vychází ze struktury asfaltu. Po dokončení loga jsme vytvořili komplexní manuál korporátní identity a pomohli s designem propagačního letáčku a záhlaví dopisního papíru.

Website Maintenance

We are currently processing to some maintenance on the website for few of hours. Therefore, it's possible that some functionalities do not work properly.